Indkaldelse til Generalforsamling 2025

 

 

Frivilligcenter & Selvhjælp Gentofte indkalder hermed til ordinær generalforsamling:

Mandag den 28. april 2025 kl. 17:00

 

Det foregår hos Frivilligcenter & Selvhjælp Gentofte 

i lokalet "Store Claus" på 1. sal

Hellerupvej 24, 2900 Hellerup

 

Yderligere materiale vil blive udsendt 8 dage før generalforsamlingen.

Dagsorden

1.

Valg af dirigent                               

2.

Valg af referent                               

3.

Valg af 2 stemmetællere og identifikation af stemmeberettigede  

4.

Bestyrelsens årsberetning forelægges til godkendelse    

5.

Forelæggelse af revideret årsregnskab til godkendelse 

6.

Forelæggelse af budget for det kommende år til godkendelse herunder fastsættelse af kontingent                    

7.

Valg af bestyrelsesmedlemmer

8.

Valg af 2 suppleanter for 1 år

9.

Valg af 2 kritiske revisorer for 1 år

10.

 Indkomne forslag

11.

 Eventuelt



Forslag
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før datoen for generalforsamlingen og udsendes til medlemmerne senest 8 dage før generalforsamlingen.

Husk, at man som forening kun er stemmeberettiget hvis man har betalt kontingent for 2025, senest 14 dage før generalforsamlingen. 

Alle tilmeldte personer vil 8 dage før generalforsamlingen modtage alle relevante dokumenter, såsom årsberetning, budget mm. 

 

Vi glæder os til at se jer!

Information om arrangementet

Dato og tid Mandag d. 28. april 2025 kl. 17:00 til 18:30

Tilmeldingsfrist Søndag d. 27. april 2025 kl. 23:55

Sted Byens Hus
Hellerupvej 24
2900 Hellerup

Arrangør

Frivilligcenter & Selvhjælp Gentofte
Tlf. +45 39 40 46 48
kontor@frivilligcentergentofte.dk

Hop til start tilmelding